SÁLOVÉ LEKCE

Sálové lekce

 „Kondice je bitva, vítejte v přední linii“

 

   

Pump

Extrémně atraktivní cvičení s nakládací činkou pro komplexní posílení celého těla.Během skupinové lekce se zapojí do činnosti všechny svalové partie díky cvikům jako jsou dřepy, výpady a tlaky. Skvělá muzika, motivující lektoři a pouze Váš výběr intenzity cvičení je zárukou výsledku, který hledáte.

 

  • Neimpaktní (bez nárazu), instruktorem vedené a jím kontrolované cvičení
  • Variace za pomocí zátěže umožní cvičencům, kteří doposud trénovali vždy individuálně v posilovně, zapojit se do skupinového cvičení
  • Jednoduchý a efektivní trénink celého těla během jedné cvičební jednotky
  • Zvýšení bazálního metabolismu
  • Lepší prokreslení svalstva a zvýšení kvality svalů vedoucí k vyšší spotřebě energie
  • Ideální kombinace kardiovaskulárního a silového tréninku
  • Vyvážené a vytvarované tělo
  • Měřitelné změny v tělesných proporcích

 

Jumping

Podstatou jumpingu jsou jednoduché poskoky na speciálně vyvinuté trampolínce.

 

  • Propracovaný zábavný program
  • Motivující hudba,
  • Balancováním posílíte hluboké zádové svaly - prevence bolesti zad 
  • Lepší koordinace a rovnováha se rovná vyššímu sebevědomí.
  • Obrovský příval pozitivní energie po každé lekci
  • Budete to milovat :)

 

 

Bosu

BOSU je moderní a oblíbený systém cvičení určený pro komplexní zpevnění svalů celého těla, který má pozitivní vliv na zdravé držení těla, fyzickou kondici a redukci tuku.

 

  • Balanční cvičení, které nezatěžuje klouby, stimuluje svaly hlubokého stabilizačního systému
  • zajišťuje správné držení těla a zdokonaluje rovnováhu, která je k životu nezbytně nutná.
  • Svaly oslabené sedavým způsobem života zodpovědné za svalové dysbalance se cvičením na BOSU posilují.
  • Cvičení s BOSU působí příznivě na všechny svaly těla.
  • Odměnou Vám tedy bude štíhlejší postava, pevnější tělo a pravidelné cvičení může pomoci odstranit bolesti zad a šíjových svalů.

 

 

Pilates

Cvičební program, zaměřující se na správné držení těla posílení svalů okolo páteře.

 

  • Jde o pomalé cvičení, které propojuje jógu, pilates a rehabilitační cvičení. 
  • Cvičení, se provádějí přesně v souladu s hlubokým vědomým dýcháním a vysokou koncentrací mysli.
  • Lekce je vhodná pro začátečníky, pokročilé i pro ženy na začátku těhotenství
  • Z lekce budete odcházet příjemně protaženi a unaveni.

 

Bodystyling

Bodystyling pomáhá rovnoměrně formovat a zpevňovat postavu. Trénink se soustřeďuje na formování svalů celého těla, můžete se ovšem zaměřit pouze na problémové partie – stehna, hýždě a břišní svaly.

 

  • Kombinace klasického aerobiku, který slouží k zahřátí celého těla, a posilování.
  • Tempo se střídá podle toho, které svalové skupiny zrovna procvičujeme, přičemž byste měli periodicky střídat svaly horních a dolních končetin, aby nedošlo k jejich přetížení.
  • Cvičením se zpevňuje a formuje celé tělo (a zejména problémové partie), dochází také k protažení a posílení těla.
  • Výhodou je, že je vhodný pro jedince různého věku s různou kondicí a působí jako odreagování.
  • Při cvičení se používá náčiní, například posilovací gumičky, činky a tyče, naopak se ale nemusíte učit složité choreografie.

 

 

Fitdance

Fitdance kombinuje moderní hudbu s nenáročnými tanečními a aerobními pohyby. Intervalový trénink (střídání tempa) zajišťuje efektivní spalování tuků v problémových partiích.

 

  • Fitdance přináší nefalšovanou radost z tance a pohybu.
  • Není třeba mít zvláštní talent pro tanec.
  • Fitdance je pro každého a v každém věku

 

Fitboxing

Fitboxing je kondiční cvičení na hudbu, využívající prvků bojových umění, jako je box, kickbox, karate, taekwondo, kung fu a capoeira.

 

  • Údery a kopy jsou vykonávány do volně stojících boxovacích pytlů, tzv. totemů
  • Ideální způsob, jak vybít případnou zlost a přebytečnou energii
  • Vysoká intenzita
  • Vhodné pro začátečníky i pokročilé
  • Moderní, motivující a rychlá hudba
  • Nechybí ani závěrečné posilování problémových partií

 

 

Kruhový a funkční trénink

Jedná se o tréninkovou metodu, která za využití velkého množství variabilních cviků, cvičebních stylů a pomůcek zapojuje komplexně celé tělo.

 

  • Díky udržení tepové frekvence na vyšší úrovni během celého cvičení podporuje činnost kardiovaskulárního systému a povzbuzuje metabolismus.
  • Kruhový trénink je úžasným způsobem, jak získat svalovou sílu a zároveň vytrvalost, je skvělý pro spalování tuků ze všech tělesných partií i tvorbu svalové hmoty. 
  • Může být silový, kdy jsou využívány činky, kettlebelly, bagy a jiné pomůcky.
  • Může být i funkční, kdy jsou zapojeny spíše balanční pomůcky, TRX, odporové gumy apod.
  • Při tréninku nemusí být použito vůbec nic kromě vlastního těla. Trénink může být pomalejší, nebo naopak intenzivnější (HIIT, Tabata).
  • Každý trénink je trošku jiný a vždy má lehčí (pro začátečníky) a těžší varianty (pro zkušené sportovce)

 

ADK

ADK je kondiční cvičení na hudbu, využívající prvků bojových umění, jako je kickbox, karate, taekwon-do, box, kung fu a capoeira.

 

  • Střídaní vyšší a nižší intenzity zaručuje efektivní spalování
  • Nekontaktní forma cvičení kombinující prvky bojových sportů
  • Vhodné pro začátečníky i pokročilé, kteří hledají změnu
  • Moderní, chytlavá hudba, které motivuje každého k nejlepšímu výkonu
  • Zapojení celého těla a veškerého svalstva, o kterém jste možná doposud netušili, že máte

 

Metafit

Metafit je druh Hight Intensity Interval Training (HIIT) nebo-li vysoko intenzivní intervalový trénink.

 

  • Program, který pochází z Velké Británie
  • Podstatou je zacvičit si co nejintenzivněji ve velmi krátkém čase
  • Díky střídání intenzity a různým délkám intervalů dochází k efektivnímu spalování nejen při lekci, ale hlavně i několik dalších hodin po jejím skončení
  • Lekce trvá se zahřátím a závěrečným protažením maximálně 45 minut
  • Cvičení je náročné, ale přizpůsobené začátečníkům až po pokročilé fitness.
  • Každý cvik má jednodušší a náročnější verzi, kterou si každý může přizpůsobit podle svých schopností.
  • Je to zároveň skvělý způsob, jak sledovat své pokroky. Pocit, že člověk zvládne verzi, která se mu před měsícem zdála nedosažitelná.

 

Box, Kickbox, MMA

Kickbox, box, MMA jsou sporty vhodné pro muže i ženy, které velmi účinně zvyšují fyzickou kondici, formují tělo i duši a radikálně zvyšují schopnost čelit fyzickému konfliktu.

 

  • Pravidelné tréninky kickboxu Vám mohou vytvarovat postavu, zlepšit kondici a celkovém budete cítit lépe.
  • Pokud máte problémy s nadváhou, praktický kickbox Vám skvěle pomůže při snižování váhy a při redukování tělesného tuku.
  • Trápí Vás stres? U kickboxu se perfektně odreagujete!
  • Vhodné pro začátečníky, i pokročilé (sparringy)

 

 

 

BJJ a Grappling

Brazilské jiu jitsu Brazilské jiu jitsu (BJJ) je propracovaný systém boje na krátkou vzdálenost s primárním zaměřením pro boj na zemi (myšleno v lehu, kleku atp.). 

 

  • Nezáleží na velikosti !
  • Nezáleží na síle !
  • Nezáleží na věku !
  • Záleží jen na tobě !!!
BJJ se trénuje převážně v úboru gi (kimono), ale existuje i tzv. no gi varianta (bez kimona – šortky a triko), které se někdy říká i grappling, submission grappling, případně submission wrestling.

 

Karate pro dospělé - karate pro život

Kurz je určen pro mládež od 16 let a dospělé. Karate je zde chápáno jako rekreační sport, záliba, koníček a jako forma sebeobrany.

 

  • Zvýšíte si fyzickou kondici,
  • Naučíte se bouchnout a kopnout do lap, odražečů a boxovacích pytlů.
  • Naučíte se sebeobranně proti různým formám napadení
  • Naučíte karate ve všech jeho formách.
  • Hledáte-li tradiční formu bojových umění, doplněnou o prvky sebeobrany a výbornou partů lidí, kteří se rádi pobaví při tréninku i po něm, jste na správném místě.
Velká část dospělých se rekrutuje z řad rodičů členů našeho klubu, kteří chtějí podpořit své děti v jejich koníčku a karate se stalo otázkou životního stylu jejich rodiny. Do oddílu se ke karate také vrací lidé, kteří se karate věnovali kdysi a po třeba i několikaleté pauze by chtěli znovu začít.
 
zpět

O FIGHT CLUBU

„Já tvora divokého nespatřil, jenž by se litoval . . „

Milujeme sport a pohyb obecně

Jsme tu pro každého, kdo si jde za svým snem.

Pro někoho je to kondice a zdraví, pro jiného síla a sebevědomí, další chce reprezentovat naší republiku na závodech.

Všechny nás spojuje vášeň a radost z pohybu.

"And First rule of Fight Club is . . . "

VÍCE O KLUBU ...
KARATE - Konec tréninků

KARATE - Konec tréninků

KARATE - Konec tréninků a rozdělení do skupin od září 2018 . 

18. 06. 2018
Letní tábor karate Orlík 2018

Letní tábor karate Orlík 2018

Poslední čtyři místa na letní tábor karate  . . 

05. 06. 2018
Zápis ze schůzky karate A1, A2

Zápis ze schůzky karate A1, A2

Zápis z poslední schůzky závodních oddílů karate ze dne 22. května 2018

23. 05. 2018
2. kolo Ligy talentů

2. kolo Ligy talentů

Neděle 20. května 2018 v Písku, pro bílé, bíložluté, žluté a zelené pásy od 7 do 14 let

14. 05. 2018
Běh Jihočeských nadějí

Běh Jihočeských nadějí

Fight club poběží v sobotu 26. května pro nadační fond Jihočeské naděje, tak si všichni rezervujte místo v kalendáři  . . .

11. 05. 2018
Přednáška - výživa ve sportu

Přednáška - výživa ve sportu

Přednáška Daniely Hajnové pro rodiče i děti o výživě ve sportu.

05. 05. 2018
Soustředění karate v Poněšicích

Soustředění karate v Poněšicích

Na počátku května se budeme již po dvanácté připravovat na závody či zkoušky v krásném prostředí výcvikového střediska v Poněšicích. Zajištěn bude pestrý tréninkový program i doplňkové sportovní a relaxační aktivity.

04. 05. 2018
Sparing Camp

Sparing Camp

Přijedtě do Českých Budějovic a trénujte, zápaste a změřte síly s těmi nejlepšími karatisty nejen z České republiky. Přihlášky na recepci klubu.

17. 04. 2018

KALENDÁŘ

23.06.2018 - 24.06.2018
AUSTRIAN JUNIOR OPEN 2018

Salzburg

25.06.2018 - 29.06.2018
Příměstský tábor Veselí

Veselí nad Lužnicí

30.06.2018
UMAG

Umag

KRÁTKÉ ZPRÁVY

18. 6. 2018
V pondělí 18. června je oficiální ukončení tréninků karate ve všech skupinách. Celé pondělní odpoledne budou na terase klubu v DK Metropol k dispozici trenéři pro zodpovězení případných dotazů. Připraveno je občerstvení jak pro děti tak pro dospělé. Pondělí 18.6. 2018 15:30 - 19:00
17. 6. 2018
Tréninky pro účastníky Junior open v Salzburku a Umagu: Út, Čt 17:30 - 19:00
13. 6. 2018

Austria Karate tag

Odjezd v sobotu v 9:00 od Fightu

Petr Kubička H1 (řidič) Sobota - Neděle Jaromír Lácha Naďa Kočandrová Martin Bednář Bianka Machová Jáchym Tinavský Dominik Kočandrle Lucie Čondlová

Jiří Krych Volvo (řidič) Sobota (v sobotu večer - výměna s Naďou) Nela Rosvaldová Magdalena Frydrychová Michaela Medová Markéta Klewarová

Petr Beníšek Peugeot  (řidič) sobota Ema Tinavská Amálie Haková David Klewar Jakub Florek

Martin Duchoň (Řidič - Martin Duchoň st.) Martin Lácha Martin Enev (vlastní doprava)

11. 6. 2018
Toto úterý nejsou žádné tréninky karate z důvodu konání zkoušek .
11. 6. 2018
SOUTH CUP Všichni jdou kata i kumite Bílé pásy do 9 let Fight A - Oprea, Malý, Olžbut Bílé pásy +10 let Fight B - Malá, Slípková, Engelová Fight C - Koloušek, Jára, Němec ----------------- Normální kategorie 7-9 let Fight žáci - Šimota, Šimůnek, Lácha Fight Žákyně - Bukovská, Franková, Vítková 10-11 let Fight ml. žákyně - Klewarová, Haková, Príglová Fight ml. žáci - Bína, Dvořák, Duchoň (vítek) 12-13 let Fight st. žákyně A - Rosvaldová, Frydrychová, Kadlecová Fight st, žákyně B - Tinavská, Bučková, Medová Fight st. žáci - Florek, Čarek, Lácha