SÁLOVÉ LEKCE

Sálové lekce

 „Kondice je bitva, vítejte v přední linii“

 

   

Pump

Extrémně atraktivní cvičení s nakládací činkou pro komplexní posílení celého těla.Během skupinové lekce se zapojí do činnosti všechny svalové partie díky cvikům jako jsou dřepy, výpady a tlaky. Skvělá muzika, motivující lektoři a pouze Váš výběr intenzity cvičení je zárukou výsledku, který hledáte.

 

  • Neimpaktní (bez nárazu), instruktorem vedené a jím kontrolované cvičení
  • Variace za pomocí zátěže umožní cvičencům, kteří doposud trénovali vždy individuálně v posilovně, zapojit se do skupinového cvičení
  • Jednoduchý a efektivní trénink celého těla během jedné cvičební jednotky
  • Zvýšení bazálního metabolismu
  • Lepší prokreslení svalstva a zvýšení kvality svalů vedoucí k vyšší spotřebě energie
  • Ideální kombinace kardiovaskulárního a silového tréninku
  • Vyvážené a vytvarované tělo
  • Měřitelné změny v tělesných proporcích

 

Jumping

Podstatou jumpingu jsou jednoduché poskoky na speciálně vyvinuté trampolínce.

 

  • Propracovaný zábavný program
  • Motivující hudba,
  • Balancováním posílíte hluboké zádové svaly - prevence bolesti zad 
  • Lepší koordinace a rovnováha se rovná vyššímu sebevědomí.
  • Obrovský příval pozitivní energie po každé lekci
  • Budete to milovat :)

 

 

Bosu

BOSU je moderní a oblíbený systém cvičení určený pro komplexní zpevnění svalů celého těla, který má pozitivní vliv na zdravé držení těla, fyzickou kondici a redukci tuku.

 

  • Balanční cvičení, které nezatěžuje klouby, stimuluje svaly hlubokého stabilizačního systému
  • zajišťuje správné držení těla a zdokonaluje rovnováhu, která je k životu nezbytně nutná.
  • Svaly oslabené sedavým způsobem života zodpovědné za svalové dysbalance se cvičením na BOSU posilují.
  • Cvičení s BOSU působí příznivě na všechny svaly těla.
  • Odměnou Vám tedy bude štíhlejší postava, pevnější tělo a pravidelné cvičení může pomoci odstranit bolesti zad a šíjových svalů.

 

 

Pilates

Cvičební program, zaměřující se na správné držení těla posílení svalů okolo páteře.

 

  • Jde o pomalé cvičení, které propojuje jógu, pilates a rehabilitační cvičení. 
  • Cvičení, se provádějí přesně v souladu s hlubokým vědomým dýcháním a vysokou koncentrací mysli.
  • Lekce je vhodná pro začátečníky, pokročilé i pro ženy na začátku těhotenství
  • Z lekce budete odcházet příjemně protaženi a unaveni.

 

Bodystyling

Bodystyling pomáhá rovnoměrně formovat a zpevňovat postavu. Trénink se soustřeďuje na formování svalů celého těla, můžete se ovšem zaměřit pouze na problémové partie – stehna, hýždě a břišní svaly.

 

  • Kombinace klasického aerobiku, který slouží k zahřátí celého těla, a posilování.
  • Tempo se střídá podle toho, které svalové skupiny zrovna procvičujeme, přičemž byste měli periodicky střídat svaly horních a dolních končetin, aby nedošlo k jejich přetížení.
  • Cvičením se zpevňuje a formuje celé tělo (a zejména problémové partie), dochází také k protažení a posílení těla.
  • Výhodou je, že je vhodný pro jedince různého věku s různou kondicí a působí jako odreagování.
  • Při cvičení se používá náčiní, například posilovací gumičky, činky a tyče, naopak se ale nemusíte učit složité choreografie.

 

 

Fitdance

Fitdance kombinuje moderní hudbu s nenáročnými tanečními a aerobními pohyby. Intervalový trénink (střídání tempa) zajišťuje efektivní spalování tuků v problémových partiích.

 

  • Fitdance přináší nefalšovanou radost z tance a pohybu.
  • Není třeba mít zvláštní talent pro tanec.
  • Fitdance je pro každého a v každém věku

 

Fitboxing

Fitboxing je kondiční cvičení na hudbu, využívající prvků bojových umění, jako je box, kickbox, karate, taekwondo, kung fu a capoeira.

 

  • Údery a kopy jsou vykonávány do volně stojících boxovacích pytlů, tzv. totemů
  • Ideální způsob, jak vybít případnou zlost a přebytečnou energii
  • Vysoká intenzita
  • Vhodné pro začátečníky i pokročilé
  • Moderní, motivující a rychlá hudba
  • Nechybí ani závěrečné posilování problémových partií

 

 

Kruhový a funkční trénink

Jedná se o tréninkovou metodu, která za využití velkého množství variabilních cviků, cvičebních stylů a pomůcek zapojuje komplexně celé tělo.

 

  • Díky udržení tepové frekvence na vyšší úrovni během celého cvičení podporuje činnost kardiovaskulárního systému a povzbuzuje metabolismus.
  • Kruhový trénink je úžasným způsobem, jak získat svalovou sílu a zároveň vytrvalost, je skvělý pro spalování tuků ze všech tělesných partií i tvorbu svalové hmoty. 
  • Může být silový, kdy jsou využívány činky, kettlebelly, bagy a jiné pomůcky.
  • Může být i funkční, kdy jsou zapojeny spíše balanční pomůcky, TRX, odporové gumy apod.
  • Při tréninku nemusí být použito vůbec nic kromě vlastního těla. Trénink může být pomalejší, nebo naopak intenzivnější (HIIT, Tabata).
  • Každý trénink je trošku jiný a vždy má lehčí (pro začátečníky) a těžší varianty (pro zkušené sportovce)

 

ADK

ADK je kondiční cvičení na hudbu, využívající prvků bojových umění, jako je kickbox, karate, taekwon-do, box, kung fu a capoeira.

 

  • Střídaní vyšší a nižší intenzity zaručuje efektivní spalování
  • Nekontaktní forma cvičení kombinující prvky bojových sportů
  • Vhodné pro začátečníky i pokročilé, kteří hledají změnu
  • Moderní, chytlavá hudba, které motivuje každého k nejlepšímu výkonu
  • Zapojení celého těla a veškerého svalstva, o kterém jste možná doposud netušili, že máte

 

Metafit

Metafit je druh Hight Intensity Interval Training (HIIT) nebo-li vysoko intenzivní intervalový trénink.

 

  • Program, který pochází z Velké Británie
  • Podstatou je zacvičit si co nejintenzivněji ve velmi krátkém čase
  • Díky střídání intenzity a různým délkám intervalů dochází k efektivnímu spalování nejen při lekci, ale hlavně i několik dalších hodin po jejím skončení
  • Lekce trvá se zahřátím a závěrečným protažením maximálně 45 minut
  • Cvičení je náročné, ale přizpůsobené začátečníkům až po pokročilé fitness.
  • Každý cvik má jednodušší a náročnější verzi, kterou si každý může přizpůsobit podle svých schopností.
  • Je to zároveň skvělý způsob, jak sledovat své pokroky. Pocit, že člověk zvládne verzi, která se mu před měsícem zdála nedosažitelná.

 

Box, Kickbox, MMA

Kickbox, box, MMA jsou sporty vhodné pro muže i ženy, které velmi účinně zvyšují fyzickou kondici, formují tělo i duši a radikálně zvyšují schopnost čelit fyzickému konfliktu.

 

  • Pravidelné tréninky kickboxu Vám mohou vytvarovat postavu, zlepšit kondici a celkovém budete cítit lépe.
  • Pokud máte problémy s nadváhou, praktický kickbox Vám skvěle pomůže při snižování váhy a při redukování tělesného tuku.
  • Trápí Vás stres? U kickboxu se perfektně odreagujete!
  • Vhodné pro začátečníky, i pokročilé (sparringy)

 

 

 

BJJ a Grappling

Brazilské jiu jitsu Brazilské jiu jitsu (BJJ) je propracovaný systém boje na krátkou vzdálenost s primárním zaměřením pro boj na zemi (myšleno v lehu, kleku atp.). 

 

  • Nezáleží na velikosti !
  • Nezáleží na síle !
  • Nezáleží na věku !
  • Záleží jen na tobě !!!
BJJ se trénuje převážně v úboru gi (kimono), ale existuje i tzv. no gi varianta (bez kimona – šortky a triko), které se někdy říká i grappling, submission grappling, případně submission wrestling.

 

Karate pro dospělé - karate pro život

Kurz je určen pro mládež od 16 let a dospělé. Karate je zde chápáno jako rekreační sport, záliba, koníček a jako forma sebeobrany.

 

  • Zvýšíte si fyzickou kondici,
  • Naučíte se bouchnout a kopnout do lap, odražečů a boxovacích pytlů.
  • Naučíte se sebeobranně proti různým formám napadení
  • Naučíte karate ve všech jeho formách.
  • Hledáte-li tradiční formu bojových umění, doplněnou o prvky sebeobrany a výbornou partů lidí, kteří se rádi pobaví při tréninku i po něm, jste na správném místě.
Velká část dospělých se rekrutuje z řad rodičů členů našeho klubu, kteří chtějí podpořit své děti v jejich koníčku a karate se stalo otázkou životního stylu jejich rodiny. Do oddílu se ke karate také vrací lidé, kteří se karate věnovali kdysi a po třeba i několikaleté pauze by chtěli znovu začít.
 
zpět

O FIGHT CLUBU

„Já tvora divokého nespatřil, jenž by se litoval . . „

Milujeme sport a pohyb obecně

Jsme tu pro každého, kdo si jde za svým snem.

Pro někoho je to kondice a zdraví, pro jiného síla a sebevědomí, další chce reprezentovat naší republiku na závodech.

Všechny nás spojuje vášeň a radost z pohybu.

"And First rule of Fight Club is . . . "

VÍCE O KLUBU ...
KAMIKAZE SOMMER CAMP - NEUHOFEN

KAMIKAZE SOMMER CAMP - NEUHOFEN

Informace k odjezdu na mezinárodní soustředění karate

22. 07. 2018
Venkovní Metafit

Venkovní Metafit

Pravidelné páteční venkovní lekce Metafitu!

13. 07. 2018
FitnessMania 2018

FitnessMania 2018

24.8. - 26.8. 2018 proběhne 3. ročník oblíbené sportovní akce v Hluboké nad Vltavou

10. 07. 2018
Letní rozvrh

Letní rozvrh

Sleduj změny platné od 2.7.2018 do 2.9.2018

27. 06. 2018
Nová lekce TRX!

Nová lekce TRX!

Přijďte vyzkoušet novou lekci TRX každé podnělí v 7:00!

26. 06. 2018
KARATE - Konec tréninků

KARATE - Konec tréninků

KARATE - Konec tréninků a rozdělení do skupin od září 2018 . 

18. 06. 2018
Letní tábor karate Orlík 2018

Letní tábor karate Orlík 2018

Poslední čtyři místa na letní tábor karate  . . 

05. 06. 2018
Zápis ze schůzky karate A1, A2

Zápis ze schůzky karate A1, A2

Zápis z poslední schůzky závodních oddílů karate ze dne 22. května 2018

23. 05. 2018

KALENDÁŘ

16.08.2018 - 19.08.2018
28. Internationales Sommercamp Fürstenfeld

Rakousko

19.08.2018 - 26.08.2018
Jizerka

Jizerské hory

22.08.2018
Karate seminář - Itálie

Lignano

24.08.2018 - 26.08.2018
Fitnessmania 2018

Hluboká nad Vltavou

KRÁTKÉ ZPRÁVY

18. 6. 2018
V pondělí 18. června je oficiální ukončení tréninků karate ve všech skupinách. Celé pondělní odpoledne budou na terase klubu v DK Metropol k dispozici trenéři pro zodpovězení případných dotazů. Připraveno je občerstvení jak pro děti tak pro dospělé. Pondělí 18.6. 2018 15:30 - 19:00
17. 6. 2018
Tréninky pro účastníky Junior open v Salzburku a Umagu: Út, Čt 17:30 - 19:00
13. 6. 2018

Austria Karate tag

Odjezd v sobotu v 9:00 od Fightu

Petr Kubička H1 (řidič) Sobota - Neděle Jaromír Lácha Naďa Kočandrová Martin Bednář Bianka Machová Jáchym Tinavský Dominik Kočandrle Lucie Čondlová

Jiří Krych Volvo (řidič) Sobota (v sobotu večer - výměna s Naďou) Nela Rosvaldová Magdalena Frydrychová Michaela Medová Markéta Klewarová

Petr Beníšek Peugeot  (řidič) sobota Ema Tinavská Amálie Haková David Klewar Jakub Florek

Martin Duchoň (Řidič - Martin Duchoň st.) Martin Lácha Martin Enev (vlastní doprava)

11. 6. 2018
Toto úterý nejsou žádné tréninky karate z důvodu konání zkoušek .
11. 6. 2018
SOUTH CUP Všichni jdou kata i kumite Bílé pásy do 9 let Fight A - Oprea, Malý, Olžbut Bílé pásy +10 let Fight B - Malá, Slípková, Engelová Fight C - Koloušek, Jára, Němec ----------------- Normální kategorie 7-9 let Fight žáci - Šimota, Šimůnek, Lácha Fight Žákyně - Bukovská, Franková, Vítková 10-11 let Fight ml. žákyně - Klewarová, Haková, Príglová Fight ml. žáci - Bína, Dvořák, Duchoň (vítek) 12-13 let Fight st. žákyně A - Rosvaldová, Frydrychová, Kadlecová Fight st, žákyně B - Tinavská, Bučková, Medová Fight st. žáci - Florek, Čarek, Lácha